Merhaba arkadaşlar,
Açıkçası zamanım çok kısıtlı olduğu için forumda arama yapamadım.Şimdiden özür diliyorum.
Yapmak istediğim excel girdiğim rakamları worda otomatik olarak aktarabilirmiyiz?Ve excel tablosundaki rakamlar değiştiğinde word de bu değişir mi?Yazmam gereken uzunca bir dilekçe var, format sürekli aynı sadece rakamlar her ay değişiyor.Bu şekilde bir çözüm bulursam her ay baştan dilekçeyi yazmak zorunda kalmayacağım.
Örnek ektedir..Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
Açıkçası zamanım çok kısıtlı olduğu için forumda arama yapamadım.Şimdiden özür diliyorum.
Yapmak istediğim excel girdiğim rakamları worda otomatik olarak aktarabilirmiyiz?Ve excel tablosundaki rakamlar değiştiğinde word de bu değişir mi?Yazmam gereken uzunca bir dilekçe var, format sürekli aynı sadece rakamlar her ay değişiyor.Bu şekilde bir çözüm bulursam her ay baştan dilekçeyi yazmak zorunda kalmayacağım.
Örnek ektedir..Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...