Farklı excel çalışma kitaplarını tek bir yerde toplamak mümkün müdür?

Katılım
1 Mart 2014
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Microsoft office 2003 kullanıyorum. Farklı excel çalışma kitaplarına veriler giriyorum. Aklımdan geçen şey bu ayrı dosyalardaki verileri yeni bir excel dosyasında toplamak istiyorum.

Eğer açıklayıcı olmadıysa; farklı/ayrı dosyalardan istediğim verileri tek bir excel dosyasına çekmek istiyorum. Bir program gibi oluyor sanırım istediğim şey. mümkün müdür bilmem yapabilirsem büyük bir iş başarmış olacağım :)
 

Murat OSMA

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
23 Mayıs 2011
Mesajlar
5,508
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 TR-EN
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
31-12-2028
Verileri tek bir sayfada mı birleştirmek istiyorsunuz yoksa kapalı dosyalardaki sayfaları bir kitapta mı toplamak istiyorsunuz ?
 
Katılım
1 Mart 2014
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Verileri tek bir sayfada mı birleştirmek istiyorsunuz yoksa kapalı dosyalardaki sayfaları bir kitapta mı toplamak istiyorsunuz ?


resim üzerinden gitmek gerekirse. 3 dosyaya veri giriyorum her gün.
gün sonlarındaki verileri istediğim şekilde yeni bir excele aktarmak istiyorum otomatik olarak. yani tekrar diğer 3 dosyaya veri girmeye devam edeceğim. süreklilik arz eden bir durum.

mesela 1.kitaptan A1 satırınını alcak 2.kitaptan c5 satırını alcak 3.kitaptan f2 satırını alacak yeni excel dosyasına ben de karşılaştırma yapacağım
 

Murat OSMA

Altın Üye
Altın Üye
Katılım
23 Mayıs 2011
Mesajlar
5,508
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 TR-EN
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
31-12-2028
Peki.

Dosyalarınızı gönderin ve meselâ değil de gerçek verilerinizden ve gerçek hücrelerinizden örnekler verirseniz bakalım...
 
Katılım
7 Haziran 2012
Mesajlar
8
Excel Vers. ve Dili
2007
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
17.03.2019
güncel
 
Üst