Merhabalar,
15 kişilik bir ekibim var ve hepsi ayrı ayrı excellerde raporlar hazırlıyorlar. Bu hazırladıkları raporların toplam sayılarını ayrı bir excelde o raporlara formulle ulaşarak görüyorum.
Sorum şu benim toplam raporum ancak kapatıp tekrar açılınca güncelleniyor. Bunu ortadan kaldırabilecek bir özellik var mıdır? (Aklıma gelen şey dosyayı her kaydettiğimde o dosyalardaki güncel verileri görebilmek ya da saatte bir güncellenmesi gibi)
İyi Günler
15 kişilik bir ekibim var ve hepsi ayrı ayrı excellerde raporlar hazırlıyorlar. Bu hazırladıkları raporların toplam sayılarını ayrı bir excelde o raporlara formulle ulaşarak görüyorum.
Sorum şu benim toplam raporum ancak kapatıp tekrar açılınca güncelleniyor. Bunu ortadan kaldırabilecek bir özellik var mıdır? (Aklıma gelen şey dosyayı her kaydettiğimde o dosyalardaki güncel verileri görebilmek ya da saatte bir güncellenmesi gibi)
İyi Günler