farklı sayfalarda bulunan verileri tek sayfada toplamak

Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
office 2010 türkçe
merhaba. ekte yer alan belgede görüleceği üzere farklı çalışma sayfalarında bulunan tablolardaki tüm verileri "genel" adındaki çalışma sayfasındaki tek tabloda toplamak istiyorum. ancak bir türlü beceremedim. bir de diğer tablolardaki değişikliklerin ve güncellemelerin otomatik olarak ana tabloya aktarılması lazım. yardımcı olan olursa çok sevinirim.
 

Ekli dosyalar

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba,

Ana tablo hangisi, genel sayfası hangisi. Çalışmanızda bu isimlerde sayfalar yok.

Sorunuzu sormuşsunuz fakat bir çok detay açıkta kalmış. Yanınızdaki birine tarif eder gibi değil, konuyu bilmeyen ve görmeyen birine anlatır gibi detaylı açıklamaya çalışınız.

.
 

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,182
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Merhaba;
Ömer Bey'in de bahsettiği noktalarda açıklama yetersiz ve tablolarda veriler aynı formatta değil.
Örn: 17 icra tablonuzda (ve bazı tablolarda) "İCRA DAİRESİ" başlığı altındaki verilerin sonunda boş karakter var. Ayrıca vergi no bilgisi tüm tablolarda aynı hücrede değil.
Tablolarınızda bazı değişiklikler ve ilave sütunlar kullanarak 2 ayrı çözüm oluşturdum.

İlk çözüm "usolmaz-liste mayıs 2011 kesinti listesi" eki bu sizin istediğiniz çözüm. Ama detay sayfalarından geneli oluşturmak ve tasniflemek dosyayı oldukça kasıyor.

İkinci çözüm ise benim önerim. Bu tabloda veri sayfasına verilerinizi girip süz sayfasında istediğiniz kriterleri sayfaya çekmekten ibaret.

İlk tabloda "genel" sayfası ve ikinci tablodaki "süz" sayfası aynı mantıkla işlem yapar.
Ekleri inceleyin.
İyi çalışmalar.
 

Ekli dosyalar

Üst