- Katılım
- 22 Ocak 2019
- Mesajlar
- 108
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2010
Selamlar arkadaşlar, iki farklı sütundaki tarihleri birleştirip ay olarak göstermek istiyorum; yardım eder misiniz?
Örneğin, B1'De 01.10.2019 C1'De ise 31.10.2019 yazılı olsun. Bu iki tarihi A1'E Ekim olarak 'tarih formatlı'nasıl yazdırabiliriz, yada farklı bir sayfaya daha iyi olur?
(Bu iki tarih arasında farklı bir sayfada toplam almak istiyorum, tabi bunu veri doğrulamada liste olarak, Ekim Kasım Aralık... diye yapmamız gerekiyor)
Örneğin, B1'De 01.10.2019 C1'De ise 31.10.2019 yazılı olsun. Bu iki tarihi A1'E Ekim olarak 'tarih formatlı'nasıl yazdırabiliriz, yada farklı bir sayfaya daha iyi olur?
(Bu iki tarih arasında farklı bir sayfada toplam almak istiyorum, tabi bunu veri doğrulamada liste olarak, Ekim Kasım Aralık... diye yapmamız gerekiyor)