Arkadaşlar Merhaba.Foruma yeni üye oldum. Herkese kolay gelsin. Bir konuda yardıma ıhtıyacım var. ingiltereye gidip geliyorum. Burada faturalar 6 ayda bir veriliyor. Her Türk gibi bende hep sondakikaya bırakıyorum. Son ayda toplu olarak yazıyorum.
o yuzden burada olmadığım tarihlerde de fatura yazamıyorum. Yani excelde asağıdaki fatura şablonunda olmadığım günleri red verecek şekilde ayarlayabilirmiyim. yada yardımcı olacak arkadaş var mı ?
mesela:
20.08.2019-----19.10.2019 arasında turkıyedeydim
13.11.2019-----07.12.2019 da da oyle
19.01.2019-----08.02.2019 da yine türkiyedeydim.
bazen bu tarihleri elle yazarken karıstırıyorum ve sıkıntı oluyor. acaba asagıdakı şablon ile yukarıdaki tarihleri eşleştirip türkiyede oldugum tarihleri red veren yada uyaran bir excel yapılabilir mi ?
o yuzden burada olmadığım tarihlerde de fatura yazamıyorum. Yani excelde asağıdaki fatura şablonunda olmadığım günleri red verecek şekilde ayarlayabilirmiyim. yada yardımcı olacak arkadaş var mı ?
mesela:
20.08.2019-----19.10.2019 arasında turkıyedeydim
13.11.2019-----07.12.2019 da da oyle
19.01.2019-----08.02.2019 da yine türkiyedeydim.
bazen bu tarihleri elle yazarken karıstırıyorum ve sıkıntı oluyor. acaba asagıdakı şablon ile yukarıdaki tarihleri eşleştirip türkiyede oldugum tarihleri red veren yada uyaran bir excel yapılabilir mi ?