Ekte sunduğum örnekte fatura takibi yapmak istiyorum.
1-Fakat ben verileri sürekli excel den alıyorum. Diyelimki bu ay aldığım verilerden sonra bir sonraki ayın verilerini excel den kolayca formun altına nasıl ekliyebilirim.
2-Arama yaptığımda bulmak istediğim kurumu buluyorum fakat bir kuruma birden fazla fatura kesiyoruz. Bu nedenle bir kurum birden fazla olabiliyor. Arama yaptığımda buluyor ama tek bir tanesini kayıt yaptırıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.
3-Borcu yok olan kurumlarıda arşive yollamak istiyorum ki sürekli karşıma gelmesin.
4-Kalan bölümüne formül yazdım fakat bu formül iş yapmasına rağmen günceleme sorgusu yaptırmazsam tabloya eklemiyor. Günceleme yapınca sürekli uyarı geliyor. Bunun çözümü var mı?
Arkadaşlar bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.
Teşekkür ederim.
1-Fakat ben verileri sürekli excel den alıyorum. Diyelimki bu ay aldığım verilerden sonra bir sonraki ayın verilerini excel den kolayca formun altına nasıl ekliyebilirim.
2-Arama yaptığımda bulmak istediğim kurumu buluyorum fakat bir kuruma birden fazla fatura kesiyoruz. Bu nedenle bir kurum birden fazla olabiliyor. Arama yaptığımda buluyor ama tek bir tanesini kayıt yaptırıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.
3-Borcu yok olan kurumlarıda arşive yollamak istiyorum ki sürekli karşıma gelmesin.
4-Kalan bölümüne formül yazdım fakat bu formül iş yapmasına rağmen günceleme sorgusu yaptırmazsam tabloya eklemiyor. Günceleme yapınca sürekli uyarı geliyor. Bunun çözümü var mı?
Arkadaşlar bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum.
Teşekkür ederim.