merhabalar faturalarımı excel içine kayıt yapıyorum aylık takip ediyorum daha pratik olsun istiyorum örneğin 50 firma ile çalışıyorum ilk sayfa ana sayfa olsun firma ismini girdiğimde bana firmanın dökümünü versin sadece fatura ismi fatura tarihi fatura no ve fatura toplam fiyatı giriyorum ve ödeme yapılınca ters orantı ödeme yapıldı deyip sıfırlıyorum nasıl olduğunu anlatabilirseniz sevinirim 12 ay boyunca buna benzer firmalar ile çalışıyorum ödeme yapıldığında ay içinde firmadan ne kadarlık fatura almışım ne kadarını ödemişim ne kadar kalmış bunu izlemek için ana sayfa ile firma ismi ile çağırmak yeni faturası varsa eklemek ödemesi varsa sıfırlamak istiyorum stok istemiyorum fatura oluşturmak istemiyorum sadece gelen faturaları kaydetmek ve ödemesini gerçekleşmesini sağlamak istiyorum biraz görsellik istiyorum ay sonu hangi firmadan hangi faturalar gelmiş onu faturalar dosyasına çıktı ile eklemek istiyorum teşekkür ederim dosya ekleyemedim