Merhaba arkadaşlar,
Şirket içerisinde kullanılmak üzere bir dergi arşiv çalışması yaptım ancak pekte iç açıcı olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef
Yapmak istediğim olay, bir Form oluşturmak [Data -- Form] içerisinde çıkan gibi ama bu anasayfada çıksın ilk sheet içerisinde. ve ben buraya belli başlı ana etiketler vereyim.
Örnek.
Sıra No | Dergi Adı | Sayı | Raf |
ve ben forma bier değer girdikçe başka bir sheet içerisinde otomatik olarak sıra numarası versin.
Sonra bu girilen değerleri liste halinde başka bir yerde toplasın.
Elinizde böyle çalışmalar var ise ve paylaşır iseniz çok müteşekkür olurum.
Şirket içerisinde kullanılmak üzere bir dergi arşiv çalışması yaptım ancak pekte iç açıcı olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef
Yapmak istediğim olay, bir Form oluşturmak [Data -- Form] içerisinde çıkan gibi ama bu anasayfada çıksın ilk sheet içerisinde. ve ben buraya belli başlı ana etiketler vereyim.
Örnek.
Sıra No | Dergi Adı | Sayı | Raf |
ve ben forma bier değer girdikçe başka bir sheet içerisinde otomatik olarak sıra numarası versin.
Sonra bu girilen değerleri liste halinde başka bir yerde toplasın.
Elinizde böyle çalışmalar var ise ve paylaşır iseniz çok müteşekkür olurum.