UysalMuzaffer
Altın Üye
- Katılım
- 13 Aralık 2018
- Mesajlar
- 108
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 20-12-2029
Merhaba, her ay gelirimi ve giderlerimi takip ettiğim aşağıdaki gibi excel oluşturdum fakat her ay sonunda yeni bir satır eklediğimde tüm formüller kayıyor, elle müdahale etmek durumda kalıyorum. Bunun çözümü nedir?
"Ödeme Listesi" sayfasında da kendim yaptım ama onu da ufak bir düşeyara ile tabloya bağlayabildim.
"Sabit gider arşivi" sayfasında da manuel olarak elle ekliyorum ve 3 aylık 6 aylık 12 aylık artışları gösterdiğim bir sayfa yaptım.
Bu excelimi daha da geliştirmek ve sizinde işinize yararsa sizinde kullanmanız için paylaşıyorum.
Geliştirmem ve sadeleştirmem için genel bir desteklerinizi rica ediyorum
Şahsi birlikte yapabiliriz, buradan ufak ufak ilerleyebiliriz hiç farketmez. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Umarım sorunumu anlatabilişimdir, anlatamadıklarımla beraber
Gelir Gider dengesi test.xlsx - 42 KB
"Ödeme Listesi" sayfasında da kendim yaptım ama onu da ufak bir düşeyara ile tabloya bağlayabildim.
"Sabit gider arşivi" sayfasında da manuel olarak elle ekliyorum ve 3 aylık 6 aylık 12 aylık artışları gösterdiğim bir sayfa yaptım.
Bu excelimi daha da geliştirmek ve sizinde işinize yararsa sizinde kullanmanız için paylaşıyorum.
Geliştirmem ve sadeleştirmem için genel bir desteklerinizi rica ediyorum
Şahsi birlikte yapabiliriz, buradan ufak ufak ilerleyebiliriz hiç farketmez. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Umarım sorunumu anlatabilişimdir, anlatamadıklarımla beraber
Gelir Gider dengesi test.xlsx - 42 KB
Ekli dosyalar
-
41.7 KB Görüntüleme: 1
Son düzenleme: