Iyi günler,
çalıştığım ofiste faturalarımı excelde yaptığım bir tablo ile yazdırıyorum.(excel 2003 kullanıyorum) bır sayfada bilgileri giriyorum. Başka bir sayfada girilen bilgileri faturaya göre ayarlayıp yazdırıyorum. Yazdırma işlemini de makro yaptım. Makroyu butona atadım. Butona bastığımda diğer sayfaya geçilip print ediliyor. Benim sizden ricam yazdır butonuna bastığımda gi,rilen bilgileri ayrı bir sayfada yedeklemek istiyorum. Yani her fatura basışımda ilgili bilgilerin sıra sıra ayrı bir sayfada kaydetmek istiyorum. Bunun için yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
çalıştığım ofiste faturalarımı excelde yaptığım bir tablo ile yazdırıyorum.(excel 2003 kullanıyorum) bır sayfada bilgileri giriyorum. Başka bir sayfada girilen bilgileri faturaya göre ayarlayıp yazdırıyorum. Yazdırma işlemini de makro yaptım. Makroyu butona atadım. Butona bastığımda diğer sayfaya geçilip print ediliyor. Benim sizden ricam yazdır butonuna bastığımda gi,rilen bilgileri ayrı bir sayfada yedeklemek istiyorum. Yani her fatura basışımda ilgili bilgilerin sıra sıra ayrı bir sayfada kaydetmek istiyorum. Bunun için yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.