Forumu inceledim ve çok beğendim emeği geçen herkese teşekkür ederim. Excel' e ilgim çok fazla buradan çok şey öğreneceğimi tahmin ediyorum.
Yeni bir çalışma yapacağım bana yol gösterirseniz çok sevinirim. Daha doğrusu nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Örneğin: Yapılan bir işi adı, başlama tarihi bitim tarihi, ...... gibi birden çok veri girilecek. Girilen tüm bu verilerden isteğe göre olanları seçilip liste halinde dökümanı nasıl alınabilir. Basit bir örnekle bilgilendiriseniz çok sevinirim.
Yeni bir çalışma yapacağım bana yol gösterirseniz çok sevinirim. Daha doğrusu nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Örneğin: Yapılan bir işi adı, başlama tarihi bitim tarihi, ...... gibi birden çok veri girilecek. Girilen tüm bu verilerden isteğe göre olanları seçilip liste halinde dökümanı nasıl alınabilir. Basit bir örnekle bilgilendiriseniz çok sevinirim.