Merhaba, excelde günlük olarak yapılan işleri girebileceğim bir program arıyorum. Bu programda günlük girişlerii sonra kullanıcı isterse haftalık yada aylık olarak görebilmeli. Daha önce böyle bir şey yapmış ya da kullanmış olanınız var mı?
Mesela bugün XX kişisiyle toplantı oldu onu günlük nota yazdık, her gün böyle giriş yapıyoruz sonra ileriki bir tarihte o günü seçince onun olduğu hafta neler olduğunu ya da o ay neler olduğunu görebilmeliyiz.
Yardımcı olabilecek varsa çok sevindirecek
Mesela bugün XX kişisiyle toplantı oldu onu günlük nota yazdık, her gün böyle giriş yapıyoruz sonra ileriki bir tarihte o günü seçince onun olduğu hafta neler olduğunu ya da o ay neler olduğunu görebilmeliyiz.
Yardımcı olabilecek varsa çok sevindirecek