haftaya göre değer yazdırma

Katılım
13 Eylül 2011
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
türkçe 2010
merhaba

ekteki dosyada yıllık izin tarihlerini belirlediğimiz bir tablo oluşturduk. ilk tabloda izinleri gün bazlı olarak görüyoruz ve izne çıkılacak tarihi değiştirince otomatik renklendiriyor. buraya kadar olan kısmı ben hallettim.

fakat ikinci tabloda biz aynı durumu haftalık olarak da görmek istiyoruz. benim burada yapmak istediğim şu, birinci tablodaki personelin izne çıktığı tarihlerin bulunduğu haftalar en üstte yazıyor. eğer personel ilgili haftada izindeyse aşağıdaki tabloda izinde olduğu tarih hangi haftaysa onun altında kendi hücresine 1 yazsın

yapmak istedğim şeyi örnek dosyada formülsüz olarak gösterdim. şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.


dosya aşağıdaki gibidir
 
Üst