Arkadaşlar merhaba,
Excelde Para Birimleri yer alan hücrelerim var. Fiyat teklifi dosyası gibi düşünebilirsiniz. Bazı ürünlerin fiyatı $ kaleminden bazıları ise Euro bazıları ise TL olarak. Ben ürünün para birimini ne seçtiysem Birim fiyat kısmına yazdığım ücretin hemen yanında o para biriminin sembolünün çıkmasını istiyorum. Ayrıca genel toplam olarak 3 ayrı birim olacak. Euro ları ayrı toplayacak, $ ları ayrı toplayacak ve TL leri ayrı toplayacak. Bu işlemi excel de nasıl yapabilirim?
Teşekkürler.
Excelde Para Birimleri yer alan hücrelerim var. Fiyat teklifi dosyası gibi düşünebilirsiniz. Bazı ürünlerin fiyatı $ kaleminden bazıları ise Euro bazıları ise TL olarak. Ben ürünün para birimini ne seçtiysem Birim fiyat kısmına yazdığım ücretin hemen yanında o para biriminin sembolünün çıkmasını istiyorum. Ayrıca genel toplam olarak 3 ayrı birim olacak. Euro ları ayrı toplayacak, $ ları ayrı toplayacak ve TL leri ayrı toplayacak. Bu işlemi excel de nasıl yapabilirim?
Teşekkürler.