İki tarih arasındaki veriyi raporda

Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
İki tarih arasındaki veriyi belli kritelerde sorgudan rapora nasıl olabiliriz.
mesela: rapora bir metin kutusu açıp tarih arasındaki verilerden adları ahmet olanları o metin kutusunda adı mehmet olanları başka bir metin kutusunda nasıl gösterebiliriz.
kısaca aynı alandaki verileri ayırıp raporda farklı yerde göstermek istiyorum nasıl yapabiliriz. yardımcı olursanız duacınız olurum. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
şöyle bişi düündüm ama olmadı = DLookup("[Sorgu5].[cinsi]" ="ahmet"
metin kutusuna cinsi ahmet olanların formdan belirlediğim iki tarih arasında sıralanmasını istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
18 Nisan 2007
Mesajlar
2,053
Excel Vers. ve Dili
Access 2019
Duanıza talibim...

[Tarih] Between [Formlar]![form1]![ilktarih] And [Formlar]![form1]![sontarih] And [adı]=[Formlar]![form1]![kişiler]

Sorununuzu anladığım kadarı ile;

form1 üzerinde iki açılan kutu var ilktarih ve sontarih , bunları belirliyorsunuz sonra bir açılan kutuda da kişileri listeliyoruz.(yada metin kutularına manuel yazıyoruz) Kişiler açılan kutusunun güncleme sonrasına makro(kodlarla aram iyi değil) ile rapor aç komutu verip koşul metnine de yukarıdaki formulü yazıp iki tarh arasındaki seçtiğimiz kişinin haretlerini raporda listeliyoruz.. İnşallah işinize yarar...

Sorununuzu yanlış anlamış isem bir örnek koyun, üstünde çalışalım..
 
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
sorumun cevabı aslında bu değil yada ben anlatamadım.baştan anlatayım fatura tarihi var ve fatura tarihine göre sorgu alyorum ama burda ürün cinsi var burada buzdalabı - tv gibi iki cins ürün var ben öncelikle istediğim ürün cinsini ayırıp raporda toplu olarak bir metin kutusunda buzdolabı tv diye ayırmak istiyorum ve buna görede fiyatlarını alan kişileri ayırıcam. raporda metin kutusunda yapmak istediğim o tarih arasında satılan buzdolabını ayrı metin kutusunda tv yi ayrı metin kutusunda göstermem lazım. bunun için yardım bekliyorum .
yinede Allah razi olsun
 
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
sayın modalı tarih arasında sorunum yok sorunum şu a sorgusundan tarih arasda rapor alıyorum ama benim istediyim aynı sorgu içinda ürünler diye bir bölüm var benim istediyim raporda açtığım bir metin kutusunda ürünleri ayırarak göstermesi.örneğin ürünler alanında buzdolabı tv diye gitmiş ben bunları raporda ayırmak istiyorum. dlookup gibi bir fonksiyon yada bişekilde başka bir şey kullanarak ürünleri cinsine göre ayırıp farklı alanlarda göstermek istiyorum bu da bana sadece raporda lazım lütfenyardımcı olun
 
Katılım
25 Aralık 2005
Mesajlar
4,160
Excel Vers. ve Dili
MS Office 2010 Pro Türkçe
Rapor alırken guruplama imkânı var onu hiç denediniz mi?

Örnek eklerseniz daha kolay sonuca ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
örnek ekte

örnekte rapora bakarsanız. sorunumu aynı zamanda oraya yazdım sonıyorum anlatabilmişimdir yardımlarınız için şimdiden minnettarım.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
815
Excel Vers. ve Dili
2003
öncelikle tablo3 den oluşan bir rapor yapacaksın raporda üstte sıralama gruplandırma var ordan tc no seçecen ve altbilgi evet üst bilgi evet diyecen
sonra gelen tc.üstbilgiye tc no alanını ve adı alanını koyacan normal rapor üsbilgine ise firma logonu ve rapor adını yazarsın sonra raporu kapatacan ve kaydedecen şimdi sorgu yapmaya geldiş sıra sorgulara geçip tablo2 den bir sorgu yapacan tc alanı ölçütünü bunu yazarak [Raporlar]![Rapor1]![tckimlik]rapor1 den alacak sorguyu da kaydedip kapatacan sonra raporlara tekrar geri dönecen yaptığın sorgudan bir sürekli rapor oluşturacan ve kaydedecen sonra ilk yaptığın rapora gelip ayrıntı kısmına araçkutusundan altrapor seçip koyacan sihirbazdan ikinci yaptığın raporu seçecen ve kaydecen raporu açtığında sana her kişinin aldığı ürünleri ayrı olarak gösterir eğer tarihe görede bir süzme yapacaksaan o zaman yaptığın sorgunun tarih kısmında ölçütüne Between ile başlayan ve arkadaşların verdiğini yazarsan rapor açılışta tarih sorar eğer tarihleri girince sana kişilerin o tarijhler arasında aldıklarını verir kişilerin aldıklarının toplamını ise ikinci raporda üzt yada alt bilgiye bir metin kutusu içine =Topla([fiati]) yazarsan aynı zamanda her kişinin aldıklarının toplamını da almış olursun sıralama işine gelince ikinci raporda sıra yerine bir metin kutusu koy ve içine =1 yaz özelliklerden veriye gel ve geçerli toplama grup üzerinde de hepsi bu kadar kendin yapmaya çalış yoksa yaparka ben eklerim
 
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
252
sayın Gülsüm1 ilgin için gerçekten teşekkür ederim Allah razi olsun. istefiğime yakın yaptım ayrı gösteriyor ama yan yana göstermesi mümkün değilmi çok oluyorum ama bu bi kurumun fatura listesi formatı yan yana
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
815
Excel Vers. ve Dili
2003
raporu stunlu rapor yap istediğin kadar stunu artırırsan yanyana çıkar kayıtlar
 
Katılım
15 Temmuz 2007
Mesajlar
13
Excel Vers. ve Dili
fhdhgdf
sütun ayarlama dışında yan yana sıralama

merhaba. evet sütun ayarlayarak çoklu kayıtlar yan yana yazdırılıyor. ama bu sefer mesela sınıf listesi aldırıyorum ve hem sınıf bazında hem de cinsiyet olarak guruplama yaptım.

yapılan sütun özelliği sadece sayfa üstbilgisini bölmüyor ama guruplama düzeyini bölüyor.ayrıntı ile birlikte cinsiyet gurup üst ve altbilgisini de kapatıyor. ekte verdiğim listede erkek ve kız olarak guruplamam lazım öğrencileri. bu işin vba ile ya da başka yapğılmış hali var mı? mesela bir kayıttan sonra yanına açılan denetim içeriğinden aynısından kopyalayıp onlara sonraki kayıtları göstermek gibi. bir sonraki kayda geçen vba kodu nedir?

teşekkürler...
 
Üst