Merhaba;
Resimde paylaştığım şekilde verilerim bulunmaktadır. Günlük olarak veri bilgileri eklenmektedir. Sayfa1 de yer alan A sütunundaki Bölge ve F sütunundaki Arıza Tarihi bilgileri Inputbox seçeneği ile belirtip o bölgeye ait ve o tarihe ait verileri başlıklar ile birlikte yeni bir excel dosyası oluşturmasını istiyorum. (Örnek: ANKARA Xlsm.)Böyle bir işlem yapılabilir mi.
Oluşturulacak dosyanın yolu: Masaüstü/Bölge Araç Servis Takibi
Inputbox ile Bölgesi belirtilen ancak Arıza tarihi girilmemesi durumunda o bölgeye ait tüm verilerin aktarılmasını istiyorum. Konu hakkında yardımlarınızı talep ediyorum. Teşekkürler.
Resimde paylaştığım şekilde verilerim bulunmaktadır. Günlük olarak veri bilgileri eklenmektedir. Sayfa1 de yer alan A sütunundaki Bölge ve F sütunundaki Arıza Tarihi bilgileri Inputbox seçeneği ile belirtip o bölgeye ait ve o tarihe ait verileri başlıklar ile birlikte yeni bir excel dosyası oluşturmasını istiyorum. (Örnek: ANKARA Xlsm.)Böyle bir işlem yapılabilir mi.
Oluşturulacak dosyanın yolu: Masaüstü/Bölge Araç Servis Takibi
Inputbox ile Bölgesi belirtilen ancak Arıza tarihi girilmemesi durumunda o bölgeye ait tüm verilerin aktarılmasını istiyorum. Konu hakkında yardımlarınızı talep ediyorum. Teşekkürler.
