- Katılım
- 18 Nisan 2006
- Mesajlar
- 17
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2019
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 09-08-2022
Merhaba Arkadaşlar,
Yaklaşık 10 personelim için günlük iş akış programı yapmak istiyorum fakat access te çok acemiyim Yardımcı olursanız çok sevinirim,
- Her personel kendi kullanıcı adı ve şifresi ile dosyaya girecek
- Tarihi seçecek
- Yaptığı işi kaçta aldığı kimden aldığı ne iş yaptığı ve kaçta bitirdiğini yazacak ve sonra yeni kayda geçecek
- Raporunda ise bu bilgilerin haricinde zaman farkı da ayrı bir kolonda gösterilecek
UMARIM İMKANSIZ BİR ŞEY İSTEMEMİŞİMDİR. ÇOK TEŞEKKÜRLER
Yaklaşık 10 personelim için günlük iş akış programı yapmak istiyorum fakat access te çok acemiyim Yardımcı olursanız çok sevinirim,
- Her personel kendi kullanıcı adı ve şifresi ile dosyaya girecek
- Tarihi seçecek
- Yaptığı işi kaçta aldığı kimden aldığı ne iş yaptığı ve kaçta bitirdiğini yazacak ve sonra yeni kayda geçecek
- Raporunda ise bu bilgilerin haricinde zaman farkı da ayrı bir kolonda gösterilecek
UMARIM İMKANSIZ BİR ŞEY İSTEMEMİŞİMDİR. ÇOK TEŞEKKÜRLER