- Katılım
- 11 Mart 2005
- Mesajlar
- 3,042
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2013 İngilizce
Merhabalar
Öncelikle adı ("Çalışma.xls") olan ana bir excel dosyam var.
"C:\Users\ABC\Documents\XYZ\"
klasörü içindeki tüm excel dosyalarını sırayla açıp, açılan bu dosyaların Sheet1 adlı sayfasının "C8:J36" hücrelerinin kopyalayıp;
Ana excel dosyası olan ("Çalışma.xls") kitabına sırayla sayfalar oluşturacak ( sayfa1 , sayfa2 , sayfa3 , .....) ve bu sayfalara kopyalan hücreleri yapıştıracak bir koda ihtiyacım var.
Yardımlarınız için Şimdiden teşekkürler,
iyi çalışmalar.
Öncelikle adı ("Çalışma.xls") olan ana bir excel dosyam var.
"C:\Users\ABC\Documents\XYZ\"
klasörü içindeki tüm excel dosyalarını sırayla açıp, açılan bu dosyaların Sheet1 adlı sayfasının "C8:J36" hücrelerinin kopyalayıp;
Ana excel dosyası olan ("Çalışma.xls") kitabına sırayla sayfalar oluşturacak ( sayfa1 , sayfa2 , sayfa3 , .....) ve bu sayfalara kopyalan hücreleri yapıştıracak bir koda ihtiyacım var.
Yardımlarınız için Şimdiden teşekkürler,
iyi çalışmalar.