merhaba arkadaşlar yine yardımınıza ihtiyacım var.. bir kasa defteri hazırlama çalışıyorum..
1- aynı kitap içerisinde örneğin ocak ayı sonunda günlük yazılan açıklamaların gelir kısmındaki ( örn: satış,x firma vs.) gibi yazılan açıklamaların ve toplamlarının başka bir sayfada hepsini ayrı ayrı tek bir hücrede gösterme imkanı varmıdır..
açıklayıcı bir örnek gerekirse: ÖRNEK DOSYASINDA
böyle bir tablo hazırlanabilir mi..
*********************************
2- bir cari hesap ekstresinde son ödeme yapılan tarihi (hangi tarih olabileceği belli olmuyor) başka bir sayfada nasıl gösterebilirim.. A sütününda tarihler - B sutununda da ödeme yada tahsilat olarak yazılıyor..
****************************************
3- bir kitap içerinde sadece ana sayfa kalacak şekilde nasıl ayarlayabilirim.. birde herhangi bir açıklama girilip kaydet dedikten sonra ana sayfaya otomatik dönmesini nasıl sağlarım..
1- aynı kitap içerisinde örneğin ocak ayı sonunda günlük yazılan açıklamaların gelir kısmındaki ( örn: satış,x firma vs.) gibi yazılan açıklamaların ve toplamlarının başka bir sayfada hepsini ayrı ayrı tek bir hücrede gösterme imkanı varmıdır..
açıklayıcı bir örnek gerekirse: ÖRNEK DOSYASINDA
böyle bir tablo hazırlanabilir mi..
*********************************
2- bir cari hesap ekstresinde son ödeme yapılan tarihi (hangi tarih olabileceği belli olmuyor) başka bir sayfada nasıl gösterebilirim.. A sütününda tarihler - B sutununda da ödeme yada tahsilat olarak yazılıyor..
****************************************
3- bir kitap içerinde sadece ana sayfa kalacak şekilde nasıl ayarlayabilirim.. birde herhangi bir açıklama girilip kaydet dedikten sonra ana sayfaya otomatik dönmesini nasıl sağlarım..