Merhaba üstadlar fabrikda üretim emirlerini excel çalışma kitapları halinde tutuyorum ve bu emirler "Üretim Emirleri" klasörü altında yer alan, her ay için ayrı ayrı isimlendirdiğim klasörde(yani üretim emirleri klasörünün altında 12 adet klasör daha var (her ayın ismiyle Ör: "10 - ) Ekim - 2011" )).... Şöyle bir şey yapmam mümkünmüdür??? Üretim Emirleri klasörüne liste amaçlı bir çalışma kitabı oluşturayım ve üretim emirleri altındaki klasörlerin içerisinde bulunan tüm çalışma kitaplarını ben yenisini oluşturdukça liste halinde kayıt etsin. Ben son iş olarak bu liste amaçlı çalışma kitabının ikinci sütununa üretimde, üretimden çıktı, iptal gibi şeyler yazacak elimdeki listelerin durumunu buradan takip edeceğim. Bunu nasıl yapabilirm?