Krİterlere Göre Rapor

Katılım
31 Aralık 2005
Mesajlar
24
Hazırlamaya çalıştığım ekteki Boyahane takip programında kriterlere göre rapor almak istiyorum.Bunun için "Raporlar" formunu hazırladım.
"Krterlere Göre Rapor" Butonunu tuşladığımda seçili onay kutusuyla ilgili aşağıdaki işlemleri yapmasını istiyorum.

1- İlktarih,Sontarih,Firmaadı,Ürün,Renk,Metraj1,Metraj2 alanları doluysa bunlara göre ör,"HamAlışDetayRapor" Sorgusundan alanlara uygun kayıtları seçerek alması, eğer bu alanlardan boş olanlar varsa bu alanın tümünü seçerek almasını ;

2- Rapor çıktısını alırken ( ekrana baskı ön izleme şeklinde ) Formda Seçilecek
1.Rapor Kriteri , 2. Rapor Kriteri , 3.Rapor Kriteri , 4.Rapor Kriteri alanlarındaki seçime göre Ana ve Alt Başlıklar halinde sıralayarak toplamlarını almasını ;

Bu konuda bana yardımcı olmanızı ve program hakkında tavsiyelerinizi bekliyorum.
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
31 Aralık 2005
Mesajlar
24
Arkadaşlar bu bölümde takıldım. Üstadlardan yardım bekliyorum.Formda böyle bir örnek bulamadım.Acil yardım...
 
Katılım
31 Ağustos 2005
Mesajlar
117
Excel Vers. ve Dili
office2003
işine yararmı bilmem ama

Arkadaşlar bu bölümde takıldım. Üstadlardan yardım bekliyorum.Formda böyle bir örnek bulamadım.Acil yardım...
bu formadan aldığım bir örnek
 
Üst