iyi günler ben az bir vba bilgim var bildiklerimi ekleyip bilmediklerimi sorup çalıştığım arşiv birimine yeni bir excel sayfasına veritabanı oluşturup dosya türüne göre arama yaptırmak istiyorum. bir örnek ile açıklayayım. şimdi 1-sıra no 2- arşiv no 3-tc 4-ad 5-soyad 6-birim vs.. gidiyor
şimdi ben bu birimdeki verileri sadece liste oluşturup listenin içinden seçersem ilgili listenin olduğu satırlarda 1,2,3,4,5 nolu aramaları hepsini ayrı ayrı yaptırmak istiyorum. yada arşiv no ,tc ,ad,soyad gibi 4 seçenekte yaptırmak istiyorum. bununla ilgili bir makro yada anlayacağım tarzda (kendi excel kitabıma uyarlayacağım tarzda basit bir kod arıyorum. .açılışta userform açacağım userformun içinde arşiv ekleme ,arşivi imha listesine aktar ve bul butonları bul bizim burada bul butonu ile çağırdığımız kod eğer listeden birim seçilirse o birimde olan arşiv no,tc,ad,soyada göre arayacak listeden birim seçilmezse kitabın tümünden arama yapacak.
[https://hizliresim.com/3fopir]
şimdi ben bu birimdeki verileri sadece liste oluşturup listenin içinden seçersem ilgili listenin olduğu satırlarda 1,2,3,4,5 nolu aramaları hepsini ayrı ayrı yaptırmak istiyorum. yada arşiv no ,tc ,ad,soyad gibi 4 seçenekte yaptırmak istiyorum. bununla ilgili bir makro yada anlayacağım tarzda (kendi excel kitabıma uyarlayacağım tarzda basit bir kod arıyorum. .açılışta userform açacağım userformun içinde arşiv ekleme ,arşivi imha listesine aktar ve bul butonları bul bizim burada bul butonu ile çağırdığımız kod eğer listeden birim seçilirse o birimde olan arşiv no,tc,ad,soyada göre arayacak listeden birim seçilmezse kitabın tümünden arama yapacak.
[https://hizliresim.com/3fopir]