- Katılım
- 22 Mayıs 2010
- Mesajlar
- 17
- Excel Vers. ve Dili
- 2007 Türkçe
Sizlerin çalışmalarınızdan faydalanarak hazırladığım Formda takıldığım noktalar var. Bunlar;
1-) Cinsiyet seçimini nasıl ilgili kişinin bilgileri arasına kaydedebilirim
2-) Bazı CommandButton lar oluşturdum.
- BİLGİ SİSTEMLERİ
- YEMEKHANE
- TEKNİK SERVİS
- GÜVENLİK
- TEMİZLİK
Yapmaya çalıştığım bu butonlarla DEPARTMAN bilgisine göre listboxta veri çağırmak, sıralamak ve üzerine tıkladığım verinin ilgili yerlere aktarmak.
Örneğin -GÜVENLİK- butonuna tıkladığımda listboxta sadece güvenlik depatmanında çalışanlar listelensin ve bunlarla ilgili işlemleri yapabileyim.
3-) AYRILANLAR butonuna bastığımda eğer işten çıkış tarihi girilmişse ilgili kayıtları listelemek
4-) TÜM BİRİMLER butonu ile işten çıkanlar hariç mevcut çalışanların hepsini listelemek
5-) DEPARTMAN EKLEME ve GÖREV EKLEME formlarındaki SİL butonunu ayarlayamadım.
Üzerinde çalıştığım dosyayı ekte sunuyorum. Bu konularla ilgili yardımlarınızı talep ediyorum.
1-) Cinsiyet seçimini nasıl ilgili kişinin bilgileri arasına kaydedebilirim
2-) Bazı CommandButton lar oluşturdum.
- BİLGİ SİSTEMLERİ
- YEMEKHANE
- TEKNİK SERVİS
- GÜVENLİK
- TEMİZLİK
Yapmaya çalıştığım bu butonlarla DEPARTMAN bilgisine göre listboxta veri çağırmak, sıralamak ve üzerine tıkladığım verinin ilgili yerlere aktarmak.
Örneğin -GÜVENLİK- butonuna tıkladığımda listboxta sadece güvenlik depatmanında çalışanlar listelensin ve bunlarla ilgili işlemleri yapabileyim.
3-) AYRILANLAR butonuna bastığımda eğer işten çıkış tarihi girilmişse ilgili kayıtları listelemek
4-) TÜM BİRİMLER butonu ile işten çıkanlar hariç mevcut çalışanların hepsini listelemek
5-) DEPARTMAN EKLEME ve GÖREV EKLEME formlarındaki SİL butonunu ayarlayamadım.
Üzerinde çalıştığım dosyayı ekte sunuyorum. Bu konularla ilgili yardımlarınızı talep ediyorum.
Ekli dosyalar
-
1.1 MB Görüntüleme: 64
Son düzenleme: