Liste kutusunda birden fazla seçim sonucu nasıl elde edilir

Katılım
3 Şubat 2011
Mesajlar
38
Excel Vers. ve Dili
2007 türkçe
Merhaba, ekteki ekran görüntüsünde birden fazla ay seçince seçim türünü birden fazla yapmama rağmen rakamlar sadece tek ay için görünüyor. Acaba seçtiğim ayların toplam rakamını göstermek için ne yapmalıyım?
Teşekkürler
 

Ekli dosyalar

Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
2,074
Excel Vers. ve Dili
OFFICE 2007 PRO TR - Win7 X64
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
18.06.2019
Selamlar,

Konunun daha iyi anlaşılması ve kolay çözümlenebilmesi için örnek dosya ekleyebilirmisiniz.
 
Katılım
3 Şubat 2011
Mesajlar
38
Excel Vers. ve Dili
2007 türkçe
Örnek dosya eklenmiştir. Dosyada şu an tek ay seçilebiliyor ve o aya ait bilgiler geliyor. Benim istediğim birden fazla ay seçince o ayların toplamının görünmesi. Bu arada excel 2007 kullanıyorum
Teşekkürler
 

Ekli dosyalar

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,182
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Merhaba;
Ofis 2007 için farklı bir çözümü varmı bilmiyorum ama 2003 için alternatif olsun.
Eki inceleyin.
İyi çalışmalar.

Not: kodlar alıntıdır.
 

Ekli dosyalar

Katılım
3 Şubat 2011
Mesajlar
38
Excel Vers. ve Dili
2007 türkçe
Teşekkür ederim bu işimi görür, ancak tik koyma işi nasıl olacak, tik kutusunu nasıl oluşturup hangi verilere bağlamam gerekiyor?
Teşekkürler
 

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,182
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Merhaba;
GENEL sayfasında A4 : A15 aralığındaki beyaz hücrelere mouse ile sol klik yaparsanız tik işaretini koyar. (genel sayfasında ALT+F11 tuşlarına basarak tik için gerekli kodları görebilirsiniz.)
Herhangi bir veriye bağlamanız gerekmiyor. (Ay BİLGİLERİ sayfasında I2 den itibaren gri hücrelerde gerekli formül var. Bu formüle istinaden GENEL sayfasında C16 : C21 aralığında toplam aldırılıyor.
İyi çalışmalar.
 
Katılım
3 Şubat 2011
Mesajlar
38
Excel Vers. ve Dili
2007 türkçe
Şimdi oldu, teşekkür ederim...
 
Üst