- Katılım
- 30 Kasım 2005
- Mesajlar
- 17
Merhaba;
Elimde müşteri bilgileri içeren uzun bir liste ve birde her bir müşterinin bilgilerinin yazılacağı bir form mevcut. Bu formlara listemdeki her bir müşterinin tüm bilgileri formdaki ilgili alanlara aktarılarak tek tek print edilmesi gerekiyor. Her bir müşterinin bilgilerinin manuel olarak aktarılarak print alınması uzun zaman aldığından bunu otomatik hale getirmenin bir yolu mevcut mudur? Word'de bu işlemin benzeri Letter Wizard'dan yapılabiliyor. Örnek olarak bir dosya oluşturdum, bu dosyanın sheet 1 de liste sheet 2 de form mevcut. Listedeki bilgileri forma tek tek aktarılarak her sayfa print edilirken değişmesi mümkün müdür? Teşekkürler.
Elimde müşteri bilgileri içeren uzun bir liste ve birde her bir müşterinin bilgilerinin yazılacağı bir form mevcut. Bu formlara listemdeki her bir müşterinin tüm bilgileri formdaki ilgili alanlara aktarılarak tek tek print edilmesi gerekiyor. Her bir müşterinin bilgilerinin manuel olarak aktarılarak print alınması uzun zaman aldığından bunu otomatik hale getirmenin bir yolu mevcut mudur? Word'de bu işlemin benzeri Letter Wizard'dan yapılabiliyor. Örnek olarak bir dosya oluşturdum, bu dosyanın sheet 1 de liste sheet 2 de form mevcut. Listedeki bilgileri forma tek tek aktarılarak her sayfa print edilirken değişmesi mümkün müdür? Teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
15 KB Görüntüleme: 13