Merhaba,
1- Excelde bir ücret bordrosu düzenleyeceğim. çalışma sayfasının (sayfa1) adını ocak olarak vereceğim. Ocak ayı işlemlerimi kaydedip sayfayı kapattıktan sonra ikinci açışımda Aynı tabloyu 2. sayfaya aktarmasını ve sayfanın ismini şubat olarak yazmasını (bu şekilde her açışta yeni bir sayfa ve bir sonraki ay adıyla) ve aynı zamanda bir önceki aya ait tablodan seçtiğim hücrelerden veri almasını,
2- Ayrıca Sayfa ismini aynı sayfanın Z1 Hücresine yazmasını istiyorum.
Tabi eğer çok fazla zamanınızı almayacaksa... teşekkürler..
1- Excelde bir ücret bordrosu düzenleyeceğim. çalışma sayfasının (sayfa1) adını ocak olarak vereceğim. Ocak ayı işlemlerimi kaydedip sayfayı kapattıktan sonra ikinci açışımda Aynı tabloyu 2. sayfaya aktarmasını ve sayfanın ismini şubat olarak yazmasını (bu şekilde her açışta yeni bir sayfa ve bir sonraki ay adıyla) ve aynı zamanda bir önceki aya ait tablodan seçtiğim hücrelerden veri almasını,
2- Ayrıca Sayfa ismini aynı sayfanın Z1 Hücresine yazmasını istiyorum.
Tabi eğer çok fazla zamanınızı almayacaksa... teşekkürler..