Değerli arkadaşlar problemimi şu:
Kullandığım muhasebe programım ile Office özellikle Excelin uyumu çok iyi.
Office 2000 de oluşturduğum bir excel dosyasını CSV olarak kaydettiğimde bu muhasebe programıma rahatça alabiliyorum. Fakat excel dosyasındaki sütun sütun olan verileri CSV olarak kaydederken, ayrı ayrı sütunlara değil de, tek bir A sütununa ve aralarında virgüller olması gerekiyor. Yani virgülle ayrılmış CSV dosyası olmalı... Office 2000 ile bunu rahatça yapıyorum.
Office XP ile bu olmuyor yani CSV olarak kaydederken de ayrı ayrı sütunlara kaydediyor. Dolayısı ile işime yaramıyor. (Diğer Office sürümlerini denemedim. Ama herhalde bu şekildedir.)
Office XP ile bahsettiğim dosyayı oluşturabilirmiyiz
Kullandığım muhasebe programım ile Office özellikle Excelin uyumu çok iyi.
Office 2000 de oluşturduğum bir excel dosyasını CSV olarak kaydettiğimde bu muhasebe programıma rahatça alabiliyorum. Fakat excel dosyasındaki sütun sütun olan verileri CSV olarak kaydederken, ayrı ayrı sütunlara değil de, tek bir A sütununa ve aralarında virgüller olması gerekiyor. Yani virgülle ayrılmış CSV dosyası olmalı... Office 2000 ile bunu rahatça yapıyorum.
Office XP ile bu olmuyor yani CSV olarak kaydederken de ayrı ayrı sütunlara kaydediyor. Dolayısı ile işime yaramıyor. (Diğer Office sürümlerini denemedim. Ama herhalde bu şekildedir.)
Office XP ile bahsettiğim dosyayı oluşturabilirmiyiz