Ödeme bordrosu, banka çizelgesi ile ilgili yardım.

istanbulcahan

Altın Üye
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
1,386
Excel Vers. ve Dili
Office 365 (Türkçe)
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
12-11-2025
Personel sabit bilgiye girilen bilgiler ;
Personel ödeme bordrosu ve banka listesi sheettlerine otomatikman gidiyor.
1- Personel sabit bilgide "girilen seans ücreti 20,5800" olarak yazıyor. Bunun
"20,58 yazmasını istiyorum olmuyor.
2-Personel ödeme bordrosu ve banka listesi sheettlerinde "kırmızı yazılı yerlerin otomatikman silinmesi ve preent görüntüsünü otomatikman alınması,
3-Sabit bilgide girilen banka bilgisinin "vakıfbnak" olmaması durumunda dış bankalara sheetini otomatikman oluşturarak buraya adı soyadı, banka hesap no ve alacak tutarını banka listesinden alarak otomatikman girmesi

Dosya ektedir.

Belirtilen işlemler nasıl yapılabilir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üst