Merhaba,
Ekteki ithalat dosyasındaki veriden diğer ekteki ödeme raporu benzeri bir rapora nasıl dönüştürebilirim?
Onedrive İndirme Linki
Sorunlar;
- İthalat listesinde kalem bazlı ama ödeme listesinde ithalat no bazlı. Yani aynı ithalat noya sahip olanların tek bir toplamını almam gerekiyor.
- Ödeme listesinde ay ay ayırmam gerekiyor ve her ayın alt toplamını göstermem gerekiyor. EN altta da Toplam ödenecek tutar görünmeli.
- İki ayrı firmamız var, raporu ik ayrı firma için ve hem USD hem EUR olarak almam lazım.
Bir de aşağıdaki kodda filtrelemede seçilenleri değil de filtrelemede kaldırılanları nasıl koyabilirim. Amacım sıfır olan, boş olan, #DEĞER! yazan, çizgi olanları filtreleme ile ayırıp sadece rakam olanları göstermek.
Sub USD()
'
' USD Makro
'
'
Sheets("Usa Plan").Select
Rows("2:2").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Delete Shift:=xlUp
Sheets("Usd Ödeme").Select
ActiveSheet.Range("$A$1:$M$5101").AutoFilter Field:=12
ActiveSheet.Range("$A$1:$M$5101").AutoFilter Field:=12, Criteria1:=Array( _
"USD 1.048,80", "USD 12.768,00", "USD 15.187,50", "USD 15.750,00", "USD 17.040,00", _
"USD 18.675,00", "USD 19.200,00", "USD 19.575,00", "USD 2.700,00", "USD 20.250,00", _
"USD 29.600,00", "USD 3.250,00", "USD 3.375,00", "USD 3.415,50", "USD 3.516,75", _
"USD 3.672,00", "USD 3.975,75", "USD 30.375,00", "USD 31.387,50", "USD 33.075,00", _
"USD 36.120,00", "USD 36.300,00", "USD 4.275,00", "USD 4.500,00", "USD 4.556,25", _
"USD 4.725,00", "USD 4.950,00", "USD 42.000,00", "USD 5.287,50", "USD 5.512,50", _
"USD 5.812,50", "USD 52.875,00", "USD 55.125,00", "USD 57.937,50", "USD 59.625,00", _
"USD 6.187,50", "USD 6.300,00", "USD 6.437,50", "USD 6.525,00", "USD 61.312,50", _
"USD 620,00", "USD 66.937,50", "USD 7.062,50", "USD 7.650,00", "USD 731,25", _
"USD 9.250,00", "USD 9.804,00", "USD 9.900,00"), Operator:=xlFilterValues
ActiveWindow.SmallScroll Down:=-9
Rows("205:205").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Copy
Sheets("Usa Plan").Select
ActiveSheet.Paste
Application.CutCopyMode = False
ActiveWorkbook.Save
End Sub
Şimdiden teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.
Ekteki ithalat dosyasındaki veriden diğer ekteki ödeme raporu benzeri bir rapora nasıl dönüştürebilirim?
Onedrive İndirme Linki
Sorunlar;
- İthalat listesinde kalem bazlı ama ödeme listesinde ithalat no bazlı. Yani aynı ithalat noya sahip olanların tek bir toplamını almam gerekiyor.
- Ödeme listesinde ay ay ayırmam gerekiyor ve her ayın alt toplamını göstermem gerekiyor. EN altta da Toplam ödenecek tutar görünmeli.
- İki ayrı firmamız var, raporu ik ayrı firma için ve hem USD hem EUR olarak almam lazım.
Bir de aşağıdaki kodda filtrelemede seçilenleri değil de filtrelemede kaldırılanları nasıl koyabilirim. Amacım sıfır olan, boş olan, #DEĞER! yazan, çizgi olanları filtreleme ile ayırıp sadece rakam olanları göstermek.
Sub USD()
'
' USD Makro
'
'
Sheets("Usa Plan").Select
Rows("2:2").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Delete Shift:=xlUp
Sheets("Usd Ödeme").Select
ActiveSheet.Range("$A$1:$M$5101").AutoFilter Field:=12
ActiveSheet.Range("$A$1:$M$5101").AutoFilter Field:=12, Criteria1:=Array( _
"USD 1.048,80", "USD 12.768,00", "USD 15.187,50", "USD 15.750,00", "USD 17.040,00", _
"USD 18.675,00", "USD 19.200,00", "USD 19.575,00", "USD 2.700,00", "USD 20.250,00", _
"USD 29.600,00", "USD 3.250,00", "USD 3.375,00", "USD 3.415,50", "USD 3.516,75", _
"USD 3.672,00", "USD 3.975,75", "USD 30.375,00", "USD 31.387,50", "USD 33.075,00", _
"USD 36.120,00", "USD 36.300,00", "USD 4.275,00", "USD 4.500,00", "USD 4.556,25", _
"USD 4.725,00", "USD 4.950,00", "USD 42.000,00", "USD 5.287,50", "USD 5.512,50", _
"USD 5.812,50", "USD 52.875,00", "USD 55.125,00", "USD 57.937,50", "USD 59.625,00", _
"USD 6.187,50", "USD 6.300,00", "USD 6.437,50", "USD 6.525,00", "USD 61.312,50", _
"USD 620,00", "USD 66.937,50", "USD 7.062,50", "USD 7.650,00", "USD 731,25", _
"USD 9.250,00", "USD 9.804,00", "USD 9.900,00"), Operator:=xlFilterValues
ActiveWindow.SmallScroll Down:=-9
Rows("205:205").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Copy
Sheets("Usa Plan").Select
ActiveSheet.Paste
Application.CutCopyMode = False
ActiveWorkbook.Save
End Sub
Şimdiden teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.