özet tablo birden fazla veri seçme

Katılım
7 Haziran 2012
Mesajlar
8
Excel Vers. ve Dili
2007
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
17.03.2019
merhabalar excel web tr ailesi

elimde büyük bir liste var resimdeki gibi tablo oluşturduğum zaman, istediğim birden fazla değeri aratmak için ne yapmam gerekir ?



teşekkürler
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,747
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
TAMAM tuşu üzerindeki seçeneği aktif hale getirip elle seçim yapabilirsiniz.
 
Katılım
7 Haziran 2012
Mesajlar
8
Excel Vers. ve Dili
2007
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
17.03.2019
Ama ilk 10.000 kayıtı gösteriyor benim istediklerim 10.000 den sonra
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,747
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Bu durumda iki alternatif önerebilirim.

1- Veri kaynağınızda ilgili bölüm için gruplandırma yapabilirsiniz.

Numarataj No bölümünü 150-200 şeklinde kaynak alanda formülle gruplandırıp kayıt sayısını 10.000 altına düşürüp kullanabilirsiniz.

2- Makro kullanarak filtreleme yapabilirsiniz.
 

Merhum İdris SERDAR

Moderatör
Yönetici
Katılım
21 Ekim 2005
Mesajlar
17,094
Excel Vers. ve Dili
Excel, 365 - İngilizce
.

1.048.576 satıra kadar püf noktası vereyim.

İngilizce:

1) Pivot table dışında bir yerde

2) DATA

3) Connections'ı tıklayın

4) Workbook Connections dialogue box'ta "ThisWorkbookDataModel"

5) Properties'ta. Usage tabında, “Maximum number of records to retrieve” sayıyı girin.


Türkçesi:

1) Farenizi bir pivot tablonun dışına yerleştirin

2) VERİ menüsüne tıklayın

3) Bağlantıları tıklayın

4) Çalışma Kitabı Bağlantıları iletişim kutusunda, "ThisWorkbookDataModel" seçeneğini tıklayın

5) Özellikler'i tıklayın. Kullanım sekmesinde, “Alınacak maksimum kayıt sayısı” sayıyı girin

.
 
Üst