öğrencilerin okuldan ayrılırken ders durumlarını ve aldıkları notları gösterir bir belge düzenlenmesi gerekmekte.
buna ilişkin bir program yapmaya çalıştım ama belge çıktısı kısmında bir sorunla karşılaştım. belge rapor olarak alınmaya çalışıldığında öğrencinin okulda bulunduğu L-1, L-2, L-3 (Lise 1,2,3) gibi yılların derslerin önünde sütunlar halinde bulunması isteniyor. dersler en sağda bulunurken o derslerin ders saatleri ve o dersten alınan notlar ilgili sınıfın sütünunda bulunması isteniyor. (orjinal belgenin bir örneğini ekledim.)
ben ise bilgilerim dahilinde sınıf seviyelerini ancak alt alta yazdırabiliyorum. bu şekilde oluşturulan rapor da programın içinde mevcut. ama ben verileri girdikten sonra sınıf düzeylerini ve ders notlarını resimdeki gibi yan yana aldırmak istiyorum. bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim.
şimdiden teşekkür ederim
buna ilişkin bir program yapmaya çalıştım ama belge çıktısı kısmında bir sorunla karşılaştım. belge rapor olarak alınmaya çalışıldığında öğrencinin okulda bulunduğu L-1, L-2, L-3 (Lise 1,2,3) gibi yılların derslerin önünde sütunlar halinde bulunması isteniyor. dersler en sağda bulunurken o derslerin ders saatleri ve o dersten alınan notlar ilgili sınıfın sütünunda bulunması isteniyor. (orjinal belgenin bir örneğini ekledim.)
ben ise bilgilerim dahilinde sınıf seviyelerini ancak alt alta yazdırabiliyorum. bu şekilde oluşturulan rapor da programın içinde mevcut. ama ben verileri girdikten sonra sınıf düzeylerini ve ders notlarını resimdeki gibi yan yana aldırmak istiyorum. bu konuda bana yardım ederseniz sevinirim.
şimdiden teşekkür ederim
Ekli dosyalar
-
20.4 KB Görüntüleme: 18
-
102.1 KB Görüntüleme: 25