Otomatik Alt Bilgi Ekleme

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
2007,türkçe
Arkadaşlar kolay gelsin.
Benim sorum kısaca şöyle;
Bundan sonra oluşturduğum her yeni excel veya word dosyasının alt bilgisi otomatik olarak benim belirlediğim bir yazı olabilir mi?
Yani yeni kitapçık oluşturduğum anda alt bilgi otomatik olarak kendisi eklenebilir mi?

Teşekkürler..İyi çalışmalar....
 

uzmanamele

Uzman
Uzman
Katılım
26 Eylül 2007
Mesajlar
9,421
Excel Vers. ve Dili
excel 2010
merhaba

bu kodları excel eklentisi olarak kaydederseniz her açılan excel dosyasında alt ve üst bilgiyi otomatik ekleyecektir.

Kod:
Sub otomatik_alt_üst_bilgi()
Application.ScreenUpdating = False
    With ActiveSheet.PageSetup
        .LeftHeader = "üst_bilgi_sol"
        .CenterHeader = "üst_bilgi_orta"
        .RightHeader = "üst_bilgi_sağ"
        .LeftFooter = "alt_bilgi_sol"
        .CenterFooter = "alt_bilgi_orta"
        .RightFooter = "alt_bilgi_sağ"
    End With
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
bence bunu eklenti olarak yapmayın, istenmeyen sonuçlar doğurabilir.

başka kaynaklardan aldığınız (cd, flash disk, mail vs gibi) dosyalarda da bu işlemi yapacaktır. özel olarak düzenlenmiş alt-üst bilgiyi de değiştirmiş olursunuz. bu sorun yaratabilir. bunun yerine kodları kendi dosyanıza uyarlamada fayda var.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
81
Excel Vers. ve Dili
2007,türkçe
çok teşekkür ederim.bu kadar hızlı cevap için ayrıca teşekkürler....
 
Üst