Otomatik doldurup yeni sayfalar oluşturma

Katılım
15 Mayıs 2008
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
2007 tr
Arkadaşlar,
Sorum şudur.

Elimde bir tane EXCEL dosyası var. Bunun içinde 5 sütün da veriler girilmiş. (isim - soy isim -tc - tel - yaş)

Burada ki verileri bir sayfalık WORD belgesinde istediğim boşluklara yerleşmesi istiyorum.
Ayrıca EXCEL deki her satır için WORD de yeni bir sayfa oluşturmasını istiyorum.
Örneğin EXCEL de 100 satırlık bir veri var. Bunu WORD ile bağlayıp satırların WORD deki yerine yerleşmesi ve bir sonraki satırdaki bilgilerin yeni bir word belgesindeki alanlara yerleşmesini istiyorum.
daha basit şekliyle elimde excel de 100 kişilik isim listesi var. bir de word ortamında hazırladığım sertifika örneği var. bana 100 tane isimleri girilmiş sertifika yapmasını istiyorum...
Umarım anlatabilmişimdir.
 

sorucu

Altın Üye
Katılım
17 Nisan 2007
Mesajlar
59
Excel Vers. ve Dili
office 2016 türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
25-08-2027
buna benzer bir problemim olmuştu. worddeki tüm herşeyi secip excelde yeni sayfa açıp a1 hücresine yapıştırıp A4 kağıdına göre hücre ve satır genişlikleirni ayarladım. hem sürüsü ile word dosyası oluşturmaktan kurtuldum hem düşey ara ile dinamik bir tablo oluşturmuştum.

eğer ayrı dosya oluşturmanız gerekirse excelden sayfayı taşı veya kopyala ile ayrıca kopyalayabilir veya pdf olarak export edebilirsiniz.

işinizi görür mü biliyorum ben bu şekilde çözüm yolu bulmuştum. Umarım size de yardımcı olur.
 
Üst