Otomatik Yazdıırma

Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
Selamlar ben excelde kendimce bir aile bütçe proğramı yapmak istiyorum kalemleri elle tek tek yazmak yerine onlar bir hücreye yazıp belirlediğim alana otomatik olarak yazdırmak istiyorum aynı kimlik no ararken çıkan iller butonu givi kenarına tıklayınca o girdiğim kalemleri gösterecek bende seçeçeğim.

saygılar.
 
İ

İhsan Tank

Misafir
örnek dosya eklerseniz yardımcı olmaya çalışalım
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
Örnek dosya olarak nasıl yaparım bilmiyorum ama şöyle açıkladım.
 

Ekli dosyalar

İ

İhsan Tank

Misafir
merhaba
veri doğrulama yapılmıştır eki inceleyiniz ben yüz satırlık yaptım gerisini siz düzeltiniz
 

Ekli dosyalar

Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
birde 2007 için nasıl yaptığınızı kısaca anlatabilirmisiniz.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
ilginize tekrar sağolun olursa daha bir çok sorularım olacak :):)
 
Katılım
21 Ekim 2008
Mesajlar
2,323
Excel Vers. ve Dili
Office 2013 - Eng
2003`ten farkli bir durum yok arkadaslar yine veri dogrulamaya girip list seciyorsunuz ve listenin database`i olacak araligi seciyorsunuz.. Nasil yapildigini bilmiyorsaniz sn, Destroyer tek tek yazabilirim ama veri dogrulamadan list ozelligini secerseniz farkediceginizi umuyorum, kolay gelsin..
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
Bir şey daha soracaktım bu olayı biraz daha geliştirmek istiyorum.
Şimdi 1 sütun kullandım ama şimdi listeleme yapmak istediğim sütün sayısı fazla olacak mesala; kişinin ismini a1 hücresine seçtiğimde onunla ilgili daha önce başka bir sayfaya yazdığım bilgilerin gelmesini istiyorum.
 
İ

İhsan Tank

Misafir
not yazdığınız satırlara mı gelecek istedikleriniz yoksa hepsi listenin içindemi olacak
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
23
Excel Vers. ve Dili
2007
Şöyle anlatayım ben normal listeye sürekli giderlerin tarihlerini yazacagım yada faturaların tarihlerini
başka bir çalışma sayfasında bir sütüne ne seçersem onunla ilgili tarihleri belirlediğim sütunlara yazmasına istiyorum.

Biraz karışıkmı oldu.
 
İ

İhsan Tank

Misafir
Şöyle anlatayım ben normal listeye sürekli giderlerin tarihlerini yazacagım yada faturaların tarihlerini
başka bir çalışma sayfasında bir sütüne ne seçersem onunla ilgili tarihleri belirlediğim sütunlara yazmasına istiyorum.

Biraz karışıkmı oldu.
söylediklerinizi örnek dosya üzerinde elle yapınız ve işaretleyiniz ki ona göre yapalım
 
İ

İhsan Tank

Misafir
eki inceler misiniz
anladığım kadari ile yaptım eğer ki istediğiniz şekilde olmadı ise lütfen elle neyin nereye yazılacağını yazıp gönderiniz
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Üst