Çözüldü paylaşıma açık dosyada sonsat hatası

Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
50
Excel Vers. ve Dili
2019 vrs / ing-tr
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
12-12-2023
Merhaba Arkadaşlar

Paylaşımda ortak klasörde kullanılan bir excel görev dosyamız bulunuyor bazı zaman aynı anda 10 dan fazla personel dosyaya görev işliyor fakat paylaşımlı dosyada aynı anda görev talebi yapan arkadaşların görevleri sonsat işlemi çalışmıyor her keze aynı son satırı buluyor. Sonsat komutunun bir kesitini iletiyorum yardımcı olurmusunuz nerde hata?

Kod:
Dim sonsatir As Integer

   Sheets("Bilgi").Activate

   sonsatir = Cells(Rows.Count, 4).End(xlUp).Row

   sonsatir = sonsatir + 1

   Sheets("Arayuz").Activate
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,190
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Microsoft sitesinden bir bilgi;

Özellikle kırmızı paragrafı okumanızda fayda var.

Paylaşılan çalışma kitabı özelliği hakkında
Microsoft 365 için Excel Mac’te Microsoft 365 için Excel Web için Excel Excel 2021 Diğer...
Önemli: "Paylaşılan Çalışma Kitapları", çalışma kitabı üzerinde birden çok kişiyle işbirliği yapmanıza olanak tanıyan eski bir özelliktir. Bu özelliğin birçok sınırlandırması vardır ve bunun yerini birlikte yazma özelliği almıştır. Excel birlikte yazma, Microsoft 365 Uygulamaları Excel Excel masaüstü istemcisinde ve Microsoft 365 aboneleri için Web için Microsoft 365 kullanılabilir.

Satın alın veya Microsoft 365
WindowsmacOSPaylaşılan Çalışma Kitabı özelliğini etkinleştirme
  1. Devam etmeden önce, bu yöntemi kullanmak istediğinizden emin olun. Paylaşılan Çalışma Kitaplarında sınırlamalar vardır ve bunlardan biri de paylaşılan çalışma kitaplarını kullanarak Web için Excel. Bu nedenle, Paylaşılan Çalışma Kitapları yerine gelen birlikte yazmanızı kesinlikle öneririz.
  2. Yeni çalışma kitabı oluşturun veya var olan bir çalışma kitabını açın. Ardından bunu bir ağ konumuna koyun. Örneğin, \\sunucu_adı\klasör_adı gibi bir konuma koyabilirsiniz. Dosyayı OneDrive'a veya SharePoint'e koymayın. Dosya için bu konumları tercih ediyorsanız, onun yerine çalışma kitabını birlikte yazma özelliğini kullanın.
  3. Gözden Geçir > Çalışma Kitabını Paylaş'a tıklayın.
    Excel'in daha yeni sürümlerinde Çalışma Kitabını Paylaş düğmesinin gizlenmiş olduğuna dikkat edin. Şöyle gösterebilirsiniz.
  4. Düzenleme sekmesinde Aynı anda birden fazla kullanıcının değişiklik ... onay kutusunu seçin.
  5. Gelişmiş sekmesinde, değişiklikleri izlemek ve güncelleştirmek için kullanmak istediğiniz seçenekleri belirtin ve daha sonra Tamam'a tıklayın.
  6. Bu yeni bir çalışma kitabıysa, Dosya adı kutusuna bir ad yazın. Var olan bir çalışma kitabıysa, Tamam'a tıklayarak çalışma kitabını kaydedin.
  7. Çalışma kitabı diğer çalışma kitaplarına veya belgelere bağlantılar içeriyorsa, bağlantıları doğrulayıp kopuk bağlantı varsa güncelleştirin.
  8. Dosya > Kaydet’e tıklayın.
  9. İşiniz bittiğinde, Excel penceresinin en üstünde, dosya adının yanında - Paylaşılan belirtimi gösterilir.
Ek bilgiler

Desteklenmeyen özellikler


Paylaşılan Çalışma Kitaplarının eski bir paylaşım yöntemi olduğunu lütfen unutmayın. Bu nedenle, bu yöntem kullanıldığında birçok öğe ve eylem desteklenmez. Aşağıdaki tabloda desteklenmeyen özelliklerin yalnızca kısmi bir listesi yer alır.

Desteklenmeyen öğeler:

Desteklenmeyen eylemler:

Tablo oluşturma veya ekleme

Hücre bloklarını ekleme veya silme

Koşullu biçimlendirmeleri ekleme veya değiştirme

Çalışma sayfalarını silme

Veri doğrulamasını ekleme veya değiştirme

Hücreleri birleştirme veya birleştirilmiş hücreleri ayırma

Grafikler veya PivotChart raporları oluşturma veya değiştirme

Biçime göre sıralama veya filtreleme

Resimleri veya diğer nesneleri ekleme veya değiştirme

Çizim araçlarını kullanma

Köprüleri ekleme veya değiştirme

Parolaları atama, değiştirme veya kaldırma

Senaryoları oluşturma, değiştirme veya görüntüleme

Çalışma sayfalarını veya çalışma kitabını koruma veya korumasını kaldırma

Otomatik alt toplamlar ekleme

Verileri gruplandırma ve veri ana hatlarını belirleme

Veri tabloları oluşturma

Makroları yazma, kaydetme, değiştirme, görüntüleme veya atama

PivotTable raporlarını oluşturma veya değiştirme

Dizi formüllerini değiştirme veya silme

Dilimleyicileri oluşturma veya uygulama

XML eşlemelerini ekleme, yeniden adlandırma veya silme

Mini grafikleri oluşturma veya değiştirme

Hücreleri XML öğeleriyle eşleme

Microsoft Excel 4 iletişim kutusu sayfasını ekleme veya değiştirme

XML Kaynağı görev bölmesini, XML araç çubuğunu veya Veri menüsündeki XML komutlarını kullanma

 

Yeni veriler eklemek için veri formu kullanma

Zincirli açıklamalar ekleme

Açıklama dizilerini düzenleme veya silme


 
Üst