selam
öncelikle 3 tablo 3 form yapmalısınız
1.personel (personelinizin ad,soyad,adres,telefon,vb) bilgileri için
2.konular (ödeme nedeni denilen yer konu olarak geçer yapılan ödeme ve vb bilgilerin sabit olarak saklandığı yer
3.hareketler (personelin hareketleri personel no,tutar,konu gibi bilgiler
formlar
personel formu personel bilgisi yeni giriş vs
konu formu konular
hareketler formu personelin hareketlerini kaydetmenize yarayacak
istenirse yazıcıdan çıktı için 1 adet yada fazla rapor
Merhaba,
gönderdiğin excel üzerinde sana basit bir çözüm,
PERSONEL KAYIT ta personelleri kaydedeceksin,
ODEMELER sayfasındada personeli seçip ödemesi kaydedince,
PERSONEL KAYIT ta hangi personelle ne kadar ödeme yapılmışsa toplayacak,
personeli filitreleme işlemini ödemeler sayfasından yapabilirsin.
Tabiki Access de bunun çok daha iyisi yapılabilir,
daha profosyoneli, personeli resimli kaydetme,
türlü türlü raporlama vs.vs.
Access de daha çok emek harcanır ...
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.