Merhaba
Eski çalıştığım yerde pivot tablosunun alan listesi üzerinde gruplandırılmış alanlar vardı. Şimdi nasıl yapıldığını bulamıyorum. Örneğin alan listesinde Müşteri bilgileri adında bir grup var ve bunu tıkladığımızda müşteri adresi, müşteri telefonu , yetkili kişi alanları çıkıyor. Ve buradan da istediğimiz alanlardan birini ekleyebiliyorduk pivot tablomuza. Aksi halde pivot tablo alan listesi çok dolacak ve karışık olacak. Ekte nereyi gruplamak istediğimin resmini paylaştım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Eski çalıştığım yerde pivot tablosunun alan listesi üzerinde gruplandırılmış alanlar vardı. Şimdi nasıl yapıldığını bulamıyorum. Örneğin alan listesinde Müşteri bilgileri adında bir grup var ve bunu tıkladığımızda müşteri adresi, müşteri telefonu , yetkili kişi alanları çıkıyor. Ve buradan da istediğimiz alanlardan birini ekleyebiliyorduk pivot tablomuza. Aksi halde pivot tablo alan listesi çok dolacak ve karışık olacak. Ekte nereyi gruplamak istediğimin resmini paylaştım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
97.2 KB Görüntüleme: 10