RAPOR ALMA

Katılım
8 Ekim 2004
Mesajlar
317
Excel Vers. ve Dili
EXCEL 2003 TÜRKÇE
Aşağıdaki kodu iki tarih arasındaki raporu almak için kullanıyorum

Buna benzer olarak; ComboBoxla seçilen isme ait bilgilerin ListBox1 de raporlanmasını istiyorum. Açıklamak gerekirse toplam sayfası A sütünu tarih B sütunu Müşteri isimleri C sütunu Açıklama D Sütunu Alınan ödemeler B sütunu ise yapılan ödemeler şeklinde. Buna göre UserFormu üzerinde bulunan ComboBox3 te Müşteri isimleri listelenmektedir. CombuBox3' e girilen Müşteri ismine göre Toplam sayfası bilgileri süzülüp Listbox1de roporlanmasını istiyorum.

Birde Listbox ta listelenen roporun üzerine üst bilgiler eklenemezmi. Ã?rneğin rapor tarihi. ( Sağ üst köşede ) Raporun Adı Başlık olarak

örneğin:
12/01/2005

................BORÇ ALACAK RAPORU


TARİH MÜÞTERİ ADI AÇIKLAMA BORÇ ALACAK
 
Üst