raporda verileri sayfalara ayırma

Katılım
7 Ocak 2005
Mesajlar
236
Excel Vers. ve Dili
Office Excel 2003 Tr/İng.
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
03.01.2019
Arkadaşlar, ekteki çalışmada göreceğiniz üzere bir tabloda tutulan bilgilerden rapor üretiyorum ancak ürettiğim raporda girilen çek bilgilerinin raporunu oluştururken her banka için raporda ayrı bir sayfa da bilgilerin görünmesini istiyorum ancak bir türlü bunu başaramadım.
Bu konuda ne yapılabilir acaba? yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Ocak 2005
Mesajlar
236
Excel Vers. ve Dili
Office Excel 2003 Tr/İng.
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
03.01.2019
Arkadaşlar bu konuda yöntem konusunda yardım olabilcek kimse yok mu acaba?:(
 
Katılım
25 Aralık 2005
Mesajlar
4,160
Excel Vers. ve Dili
MS Office 2010 Pro Türkçe
Sayın amelie,

Rapor hazırlarkenaçılan sihirbazdan, banka koduna göre guruplamayı seçerseniz banka kodlarına göre guruplanmış bir rapor elde edersiniz. ben sorguya bankalar tablosundan banka adı alanını da ekledim ki raporda o da görünsün. Hazırlanan raporu tasarım görünümünde açıp sağ klikle guruplama ayar penceresini açın oradan da banka kodu gurubunda gurup alt bilgisini gösteri evete ayarlayın. Tasarım görünümüne geçip görünen banka kodu alt bilgisi kısmına bir sayfa sonu kontrolü ekleyin.

İyi çalışmalar:)
 
Katılım
7 Ocak 2005
Mesajlar
236
Excel Vers. ve Dili
Office Excel 2003 Tr/İng.
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
03.01.2019
Sayın modalı,
cevabınız için çok teşekkür ediyorum.
Gerçekten çok değerli bir yanıt oldu benim için...
Zihninize sağlık üstad!
İçten sevglerimle.
 
Üst