Resmi yazışma sayfası hazırlama

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Şubat 2009
Mesajlar
98
Excel Vers. ve Dili
Office 2013 Tr
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
17.04.2019
Merhaba ,
Word ortamında hazırlanmakta olan yazışma formatını Excel ile yapmak istiyorum.
Standart yazışma formatında bazı bilgiler değişiklik gösteriyor. Sırasıyla ;
1 - Kişi Ad Soyad
2 - Sicil Numarası
3 - Şirkete Giriş tarihi ve
4 - İşlem yapılan tarih ...

Bu bilgileri de tüm çalışan verilerinin olduğu excel sayfasından aldırmak istiyorum. Şöyleki ;
kullanıcı G1 hücresine TC kimlik numarasını girdikten sonra yukarıda yazdığım 4 bilginin verisini de DÜŞEYARA ile buldururyorum. Buraya kadar sıkıntı yok. Bilgiler bulunduktan sonra oluşan paragraf, haliyle uzunluk olarak farklılık gösteriyor ve yazdırma alanımın dışına çıkabiliyor ya da çok kısa kalabiliyor.
Bunu yapabilmek için nasıl bir yol izlemem gerekir?
İlgilenecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst