satış personelini takip

Katılım
1 Nisan 2008
Mesajlar
129
Excel Vers. ve Dili
excel 2002
öncelikle i çalışmalar arkadaslar...
çalışmıs oldugum firmada 5 den fazla satıs personeli var .. bunların yükümlü oldugu farklı iller var... müşteri ziyaretleri yapıyorlar ve her ziyaretten sora gerekli raporu bize getiriyorlar... müşteriyle ne konusmus müşteri ne istemiş ne sipariş vermiş falan gibi.. bunları basitce formüllendirip ; satış personelini takibe almak istiorum. yardımcı olursanız cok sevinirim. i çalışmalar
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba,

Örnek bir şablon hazırlayıp ne yapmak istediğinizi dosya üzerinde açıklarsanız çözüme daha kısa şekilde ulaşabiliriz..
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba,

Örnek dosyayı inclermisiniz. İstediğiniz bu şekilde bir tablo mu?
 
Katılım
1 Nisan 2008
Mesajlar
129
Excel Vers. ve Dili
excel 2002
efet cok tesekkur ederim .. fakat bunu bütün bir yıla nasıl uyarlıyabilirimm... ?

ve örnek tablodada hangi satıs personelininde oldugu cıkması mümkünmü ??
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nisan 2008
Mesajlar
129
Excel Vers. ve Dili
excel 2002
efet cok tesekkur ederim .. fakat 3 sorum olucak

1 - örnek tablodada hangi satıs personelininde oldugu cıkması mümkünmü ??

2 - bunu bütün bir yıla nasıl uyarlıyabilirimm... ?

3-ayrıca veri girişi yaptıgım yere 3 ncü sıradan sora eklediklerimi TABLO da arama motorunda çıkmıyor ?
nasıl yapabilrimm
...

ilginize tekrar tekrar tesekkurler
 

Ömer

Moderatör
Yönetici
Katılım
18 Ağustos 2007
Mesajlar
22,184
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr
Ofis 2016 Tr
Merhaba,

Örnek dosyayı incelermisiniz..
 
Üst