Sayfa tasarrufu ( 50 sayfa yerine 1 2 ... sayfa kullanma)

Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
Arkadaşlar ekli çalışmam da yardım ederseniz çok sevinirim.

1
ARKADAŞLAR BU SAYFANIN YAKLAŞIK 50 KİŞİ İÇİN KULLANILMASI LAZIM. ANCAK BİR ÇALIŞMA SAYFASINDA BU KADAR ÇOK SAYFA ÇOK YER KAPLAYACAĞINDAN; BU TEK SAYFAYI 50 KİŞİ İÇİN NASI KULLANABİLECEĞİM KONUSUNDA YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.
2
BİRDE BU BİLGİLERİ USERFORM ÜZERİNDE PERSONEL SEÇİMİ İLE LİSTBOX A AKTARMAMIZ GEREKLİ.
 
Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
çözüm konusunda fikri olan yokmu arkadaşlar. bu sorunu nasıl çözebilirim? düşünüyorum aça çözemedim. zira bu tek sayfa 50 personel için nasıl kullanılabilir. belki rapor sayfası; yani kayıtların tutulduğu tek bir sayfa üzerinden yapılabilir ancak bu seferde bu kayıtlar istendiğinde hem İZİN sayfasına hemde userformda nası görüntülenebilir. yani aynı anda hem sayfaya ilgili kişinin bilgilerini yazacak hemde userformda combo ile kişi seçildiğinde ilgili bölümlerde o kişinin tüm bilgilerini verecek. mesela listbox da bu günü kadar kayıtlı tüm izin verilerini verecek. biraz karışık ama fikri olan varsa sevinirim arkadaşlar.
 
Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
Konu ile ilgili önerisi olan yokmu arkadaşlar?
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,191
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,

Dosyanızı inceledim size şöyle bir çözüm önerebilirim. ADI SOYADI - ÜNVANI - SİCİL NO - GÖREV YERİ bilgilerinide sütun olarak izin bilgilerinin yanına uygulayın Yani her satırda bir personele ait bilgiler olacak şekilde ayarlayın. Ve forumda listbox ve combobox ile ilgili kodlamaları inceleyerek kendinize uyarlamaya çalışın takıldığınız yerlerde yardımcı olmaya çalışırız.
 
Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
Sayın COST_CONTROL

Dediğinizi pek anlayamadım, zira 4 çeşit izin durumu var. biraz açıklarmısınız?
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,191
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,

Size örnek olması açısından bir dosya hazırladım. İzinleri de belirttiğiniz gibi dört grup olarak ayrı listboxlarda listeledim kolon sayısı fazla olduğu için siz kendinize göre eklentiler yaparak geliştirebilirsiniz.
 
Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
Sayın: COST_CONTROL

İlginize ve uğraşınıza teşekkür ederim. ben bunu dahada geliştiririm tabiki dediğiniz gibi. ancak şöyle bir sorun var. comboda yer alan bir personel kayıt eklendikçe comdaki sayısıda artıyo. yani yapmış olduğunuz sayfa bir veri tabanı olacağından; buraya aynı personel için birden fazla kayıt girilecek. bu durumda, combodan seçim yapılınca o personele ait tüm izin verileri listboxlarda raporlanacak. ben yaptığınız örnek de DENEME 1 adlı personelin bulunduğu satırı aynen a10 sütununa kopyaladığımda comboda DENEME 1 adlı iki personel oldu. Bunun olmaması lazım.
 

Korhan Ayhan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
15 Mart 2005
Mesajlar
42,191
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Selamlar,

Sn. ocamsul,

Ben zaten örnek olsun diye göndermiştim dosyayı eğer veri tabanında aynı personele ait birden fazla kayıt olacaksa süzme yöntemiyle listboxlara yükleyebilirsiniz.

Ayrıca Sn. Kullanıcı_Adı nın yapmış olduğu örneğide incelemenizi öneririm.
 
Katılım
19 Ocak 2005
Mesajlar
940
Excel Vers. ve Dili
İŞ : Microsoft Office Excel 2003
EV : Microsoft Office Excel 2003
Sn: COST_CONTROL

İlginize çok teşekkür ederim. En azından makro ile süzme işleminden sonra verilerin listbox a alınması ile ilgili çalışmam doğrultusunda bir örnek verirseniz diğer listboxlara uygulayabilirim. Şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar.
 
Üst