Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar. Ben yazılanlara baktım ama anlayamadım. Benim sorum su acilen yardımcı olurmusunuz
Ãimdi ben bir kamu kuruluşunda haftalık aylık yıllık vs türü raporlar tanzim ediyorum excell de sizler lgibi profosyonel kullanmıyorum exceli tablo vs gibi ancak buraya keşfettikten sonra hamallık yaptığımı anladım.
Exceli açtığım zaman 7 sayfadan oluşan bir çizelge ile çalışıyorum. Sayfa1 -sayfa2- 3 .. gibi bunlarda kullandığım çizelge ve konular aynı her gün için bir çizelge açtım 8 sayfada ise bunların toplamıını alıyorum. Ama kağıt ve kalemle (komik gelebilir gülmeyin) bu sayfaların toplamını nasıl alırım. 8 sayfaya yada hücre hücre alsamda olur. Bu konuda bana yardımcı olurmusunz. Herkese teşekkürler..
Kullandığım excel 2003 (office 2003)
Edit xxrt: "Yardımcı olurmusunz" Soru başlığı " Sayfalar arası Hücre Toplamları" olarak değiştirildi.
Ãimdi ben bir kamu kuruluşunda haftalık aylık yıllık vs türü raporlar tanzim ediyorum excell de sizler lgibi profosyonel kullanmıyorum exceli tablo vs gibi ancak buraya keşfettikten sonra hamallık yaptığımı anladım.
Exceli açtığım zaman 7 sayfadan oluşan bir çizelge ile çalışıyorum. Sayfa1 -sayfa2- 3 .. gibi bunlarda kullandığım çizelge ve konular aynı her gün için bir çizelge açtım 8 sayfada ise bunların toplamıını alıyorum. Ama kağıt ve kalemle (komik gelebilir gülmeyin) bu sayfaların toplamını nasıl alırım. 8 sayfaya yada hücre hücre alsamda olur. Bu konuda bana yardımcı olurmusunz. Herkese teşekkürler..
Kullandığım excel 2003 (office 2003)
Edit xxrt: "Yardımcı olurmusunz" Soru başlığı " Sayfalar arası Hücre Toplamları" olarak değiştirildi.