- Katılım
- 10 Ekim 2011
- Mesajlar
- 128
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2007
İyi Günler,
Ekteki dosyada beş sayfadaki verileri giren_rapor ve çıkan rapor sayfalarında toplamam gerekiyor. Yani örneğin 1 nolu sayfada giren kısmına 3 satır veri girildi. bunu giren raporda ilk 3 satıra otomatikmen göndermesi lazım. 2 nolu sayfada 5 satır veri girilirse bunu otomatikmen göndermesi lazım.
Mantık olarak bir türlü nasıl yapacağımı çözemedim. Günlerdir bununla uğraşıyorum. Lütfen bana yardımcı olur musunuz.
Ekteki dosyada beş sayfadaki verileri giren_rapor ve çıkan rapor sayfalarında toplamam gerekiyor. Yani örneğin 1 nolu sayfada giren kısmına 3 satır veri girildi. bunu giren raporda ilk 3 satıra otomatikmen göndermesi lazım. 2 nolu sayfada 5 satır veri girilirse bunu otomatikmen göndermesi lazım.
Mantık olarak bir türlü nasıl yapacağımı çözemedim. Günlerdir bununla uğraşıyorum. Lütfen bana yardımcı olur musunuz.
Ekli dosyalar
-
26.1 KB Görüntüleme: 7