Sözleşme Hazırlama

Katılım
11 Aralık 2013
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
2010
Merhabalar,
Ben çok şirketli bir holdingte çalışıyorum. Belirli süreli iş sözleşmeleri sonunda yeni sözleşme hazırlıyoruz ve herkesin adını, ssk numarasını, tc numarasını, görevini, maaşını vs. tek tek yazmak çok zaman alıyor. Sizden ricam Excel e personel isim, ssk vs saydığım özellikleri sıralayıp otomatik olarak word deki veya excelde ki diğer sekme deki sözleşmeye (tabi oraya sözleşme şablonunu yerleştirebiliyorsak) atmasını istiyorum bu sayede işimizi çok çok rahatlatmış oluruz. Veya sizin başka bir öneriniz varsa ona da açığım. Yardım ederseniz sevinirim.
İyi günler herkese.
 

systran

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
15 Aralık 2007
Mesajlar
1,573
Excel Vers. ve Dili
2007 [TR], 2013 [TR]
aslında sizin istediğiniz uygulama tam access için biçilmiş kaftan. varsa çalışanların veri tabanı access' e aktarıp onun üzerinde çalışılabilir.
 

systran

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
15 Aralık 2007
Mesajlar
1,573
Excel Vers. ve Dili
2007 [TR], 2013 [TR]
örnek bir sözleşme dosyası hazırlayıp, otomatik olarak doldurulması gereken bilgilerin yerlerini belirlerseniz çalışması daha kolay olur. yardımcı olmaya çalışırım.
Not : access öyle karışık birşey değildir. aşırı karışıktır :)
 
Üst