- Katılım
- 15 Mart 2005
- Mesajlar
- 42,250
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft 365 Tr-En 64 Bit
Merhaba Arkadaşlar,
Bütçe çalışmalarına yoğunlaştım. Kafamı toparlayıp bir türlü kurguyu oluşturamadım.
Şirketimizde ki mali yıl Kasım ayında başlar, Ekim ayında sona erer. Bu şekilde belirlenmiştir.
Ekli dosyada aylık sözleşme tutarları olan bir tablom var. Bu tutarları yukarıdaki mali yıl düzenine göre aylara dağıtmak istiyorum.
Tabloda mali yıl dönemi dışında sözleşmesi bitenler var. Bu sözleşmeleri yenilenecekmiş gibi düzenleme ihtiyacı oluştu.
"G" sütunundaki seçime göre formülün sözleşmeyi sanki yenilenmiş gibi devam ettirmesi gerekiyor. Ben ayları 30 gün üzerinden düşündüm.
Bu konuda destek olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Bütçe çalışmalarına yoğunlaştım. Kafamı toparlayıp bir türlü kurguyu oluşturamadım.
Şirketimizde ki mali yıl Kasım ayında başlar, Ekim ayında sona erer. Bu şekilde belirlenmiştir.
Ekli dosyada aylık sözleşme tutarları olan bir tablom var. Bu tutarları yukarıdaki mali yıl düzenine göre aylara dağıtmak istiyorum.
Tabloda mali yıl dönemi dışında sözleşmesi bitenler var. Bu sözleşmeleri yenilenecekmiş gibi düzenleme ihtiyacı oluştu.
"G" sütunundaki seçime göre formülün sözleşmeyi sanki yenilenmiş gibi devam ettirmesi gerekiyor. Ben ayları 30 gün üzerinden düşündüm.
Bu konuda destek olursanız sevinirim.
Teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
11.8 KB Görüntüleme: 21