- Katılım
- 25 Ağustos 2006
- Mesajlar
- 442
- Excel Vers. ve Dili
-
2007 Türkçe
2010 Türkçe
2013 Türkçe
OFİS 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 09.10.2029
3 adet şantiyem var. Bu şantiyelerin üçünede malzeme aldığım 1 firma var.
A, B, C
Firmamda X
Sorum şu.
Bu firmadan aldığım malzemelerin tutarlarını ve bunların ödemelerini her seferinde ayrı ayrı giriyorum. Ancak sorguda bunu firma adı altına a şantiyesi b şantiyesi ve c şantiyesi adı altında her şantye için yapmış olduğum alımlar-ödemeler= bakiye şeklinde görmek istiyorum.
Ben ikisini ayrı ayrı sorgularda 3 başlık adı altında görebiliyorum. Ama iş bakiye formülüne geldimi çuvalladım. Birtürlü istediğim gibi 3 satırlık bir döküm alamıyorum. ya tum verileri gosterıyor yada tamamen hatalı bir tablo veriyor.
Önerilerinizi bekliyorum.
Ve şimdiden çok teşekkür ederim.
A, B, C
Firmamda X
Sorum şu.
Bu firmadan aldığım malzemelerin tutarlarını ve bunların ödemelerini her seferinde ayrı ayrı giriyorum. Ancak sorguda bunu firma adı altına a şantiyesi b şantiyesi ve c şantiyesi adı altında her şantye için yapmış olduğum alımlar-ödemeler= bakiye şeklinde görmek istiyorum.
Ben ikisini ayrı ayrı sorgularda 3 başlık adı altında görebiliyorum. Ama iş bakiye formülüne geldimi çuvalladım. Birtürlü istediğim gibi 3 satırlık bir döküm alamıyorum. ya tum verileri gosterıyor yada tamamen hatalı bir tablo veriyor.
Önerilerinizi bekliyorum.
Ve şimdiden çok teşekkür ederim.
Son düzenleme: