Tablodan belli kriterlere göre bilgi almak

Katılım
16 Ekim 2006
Mesajlar
135
Excel Vers. ve Dili
Microsoft
Arkadaşlar Ekte ki dosyada Gorusmelerkayit tablosunu kullanarak Gorusmeleri göster formunu yaptım Bu Forumda Firmayı seçtiğimde Alttaki Tarihi seçiniz açılır penceresine sadece bu müşteriye ait görüşme tarihlerini almak istiyorum ancak bütün tarihleri alıyor. Sadece Bu müşteriye ait olan görüşme tarihlerini nasıl süzerim. Yada Müşteriye ait olan görüşmeleri alt alta tarih ve metinleriyle sıralasın istiyorum .

Bu yapmak istediğim Sorgumudur yoksa raporlamamıdır. Ben sorgu diye ugraştım çözemedim yardımcı olurmusunuz? Yada buna uygun örneklerin isimleri nedir?
Herkese teşekkür ediyorum.
 
Katılım
25 Aralık 2005
Mesajlar
4,160
Excel Vers. ve Dili
MS Office 2010 Pro Türkçe
Sayın Osmanselim,

Bu açılan kutunun özellikler penceresinin veri sekmesindeki Satır Kaynak Türü ve Satır Kaynağı alan ayarlarıyla ilgili. Daha sonra İlişkili Sütun ve Biçim dede Sütun Sayısı ve Sütun genişlikleri ayarlarıyla ilgili. Ben gereken değişiklikleri yaptım. Üzerinde incelerseniz daha iyi anlarsınızç

Not: Maskeleme ile ilgili hata oluştu, bu yüzden maskeleri kaldırdım. Siz gereken düzenlemeleri yaparsınız.

İyi çalışmalar:hey:
 
Katılım
16 Ekim 2006
Mesajlar
135
Excel Vers. ve Dili
Microsoft
Teşekkür ederim

Anlamaya çalışacağım,... ancak ben başka bir şey ögrendim, gönderdiğim dosya 3 mb gibi dosyaydı sizin gönderdiğin dosya 720 kb civarı idi ben içinden tabloloları sildiğini düşünmüştüm ama sanırım Veritabanını Onar işlevini kullanmıssınız en azından bunu ögrendim teşekkür ederim.
 
Üst