Merhabalar
Excel de yapmak istediğim bir listeleme formu var.
Yapmak istediğim kısaca
Ayın günlerinde Nakit,kredi kartı, gider ve kalan olarak göstermek istiyorum.
Kalan bakiye ise bir sonraki günden devir diye ayrıca bir hücrede göstermek istiyorum.
Takıldığım yer ise takvim de ilgili güne bastığımda o güne ait sayfadaki formu nasıl gösterebilirim?
veya daha kullanışlı bir şekilde nasıl yapabilirim?
resim ve yaptığım excel i ekliyorum.
Teşekkürler,
Excel de yapmak istediğim bir listeleme formu var.
Yapmak istediğim kısaca
Ayın günlerinde Nakit,kredi kartı, gider ve kalan olarak göstermek istiyorum.
Kalan bakiye ise bir sonraki günden devir diye ayrıca bir hücrede göstermek istiyorum.
Takıldığım yer ise takvim de ilgili güne bastığımda o güne ait sayfadaki formu nasıl gösterebilirim?
veya daha kullanışlı bir şekilde nasıl yapabilirim?
resim ve yaptığım excel i ekliyorum.
Teşekkürler,